فصل‌های گذشته برای بقا در لیگ می‌جنگیدیم حالا شرایط متفاوت است و تصور می‌کنم عملکرد ما همه را شگفت زده کرده است.

عملکرد ما همه را شگفت زده کرده استفراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط بازی گفت: بازی با استقلال بازی سختی است زیرا این تیم از نظر هوادار و بازیکن فوق العاده است و عملا کاندیدای قهرمانی است، اما ما نقاط ضعف و قدرت استقلال را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشیم، همچنین به تهران آمده‌ایم تا با دستی پر به شهر خود برگردیم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص رایگان شدن این بازی عنوان کرد: من احساس می کنم که هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و ما با این موضوع مشکلی نداریم. به هر صورت این مسئله به هواداران کمک می‌کند، استقلال با توجه به شرایطی که دارد حق استفاده از هوادار را دارد.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: بازیکن محرومی نداریم اما 2 بازیکن مصدوم داریم که تا قبل از بازی تکلیف آنها مشخص می شود و کادر پزشکی تلاش می‌کنند تا بازیکنان را آماده این بازی کنند.

کمالوند در خصوص مسئله تست دوپینگ بازیکنان هم گفت: شاید این موضوع اشاره به بازی گذشته دارد اما ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و علاقمند هستیم که فوتبال جوانمردانه‌ای اجرا شود.

وی در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: به خودم هیچگاه اجازه نمی‌دهم که در این خصوص صحبتی کنم زیرا هر کسی مسئولیت خود را دارد و داوران هم باید به نحو احسن عمل کنند، من هم تنها اجازه دارم در خصوص شرایط فنی تیم خودم حرف بزنم.

سرمربی گسترش در پاسخ به این سوال که گفته شد شما ادعا کردید فصل آینده یک تیم خوب را راهی میدان می‌کنید آیا به پیروزی در مقابل استقلال فکر کرده‌اید،گفت: من این مطلب تکراری را باز هم می‌گویم به هر صورت گسترش سومین سال حضور در لیگ را تجربه می‌کند. ما سالهای گذشته برای ماندن در لیگ تلاش می‌کردیم اما حالا شرایط متفاوت است و تصور می‌کنم عملکرد تیم ما همه را شگفت زده کرده است. ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بازی زیبایی را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذاریم. به هر صورت کسانی که به ورزشگاه می‌آیند یک بازی هجومی می‌خواهند ما هم تلاش می‌کنیم تا اینگونه عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: گسترش ، تبریز ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار