همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی با محوریت بصیرت افزایی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور در این مراسم گفت:  بصیرت نیاز امروز جامعه اسلامی ما است تا بتوانیم بار دیگر اقتدار ملی خود رابه دشمنان کوردل نشان بدهیم.

نجیب زاده افزود: معلمان رهنما و روشن کننده جامعه هستند و بصیرت این قشر از جامعه موجب اگاهی جوانان و تربیت قشری اگاه و اینده نگر در جامعه می شود.

وی اظهار داشت:دشمنان ما در مقابله با جمهوری اسلامی سر تسلیم فرود می اورند و تمام این اقتدار را مدیون فرمایشات و رهنمون های مقام معظم رهبری هستیم.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد:انچه که به درد جامعه می خورد نظام تعلیم و تربیت درجامعه است چرا که معلم با اگاهی دادن و روشنگری می تواند جامعه ای را تربیت کند که بازیچه ی دست دشمنان نباشد.

نجیب زاده گفت:معلم میتواند دانش اموزی را تربیت کند که منحرف و ضد جامعه باشد و همین معلم هم میتواند کسی مانند امام را تربیت کند  تا احیا کننده تفکرات باشد و جامعه ای را تحت تاثیر قرار دهد.

  وی افزود:این معلم است که میتواند 36هزار دانش اموز شهید را برای حفظ کشور و دست اورد های انقلاب در دوران جنگ تحمیلی  تربیت کند .

نجیب زاده بیان کرد: اکنون که زمان انتخابات است و دشمنان میخواهند با منحرف کردن افکار عمومی صلاحیت هارا مغرضانه جلوه دهند و مردم را از صندوق های رای دور کنند ولی مردم باید به واسطه همین معلم ها در جامعه اگاهی ایجاد کنند.

 وی اظهار داشت: قبل از انقلاب زیر چتر قدرت های دنیا بودیم اما امروز خودمان هستیم که تصمیم میگیریم و این مردم اند که تصمیم گیری هارا هدایت می کنند.

 نجیب زاده گفت:دشمنی دشمنان از جایی اغاز شد که امام شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی را سر دادند و این شعار بود که ازادی و ازادگی ملت مارا نشان میداد  و دشمنان از همان دوران در پی از بین بردن این هدف هستند.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: دولت هایی مثل امریکای جهانخوار دشمنی خود را با ملت اسلامی اشکارا اعلام کردند و با کشور های هم پیمان خود توطئه هایی را برنامه ریزی کردند .

به گفته نجیب زاده ؛رهنمود های امام در ان زمان و رهبری در امروز بسیار راه ساز بود.
نجیب زاده افزود:  مردم اگر دشمن  شناس باشند قطعا میتوانند تصمیمات درست بگیرند و توطعه هارا بشناسند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار