سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که تیمش نیازی به روانپزشک ندارد.

استقلال روانپزشک نمی‌خواهد!

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی حساسی پیش رو داریم و به 3 امتیاز نیاز داریم، همه بازیکنان این را درک کرده‌اند تیم گسترش فولاد تاکتیک پذیر است و باید برعکس بازی با نفت مقابل این تیم خوب بازی کنیم، بیش از این نباید فرصت را از دست داد امیدواریم هواداران برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم 3 امتیاز را به آنها تقدیم کنیم، خدا را شکر تمرینات خوبی را برگزار کردیم و امیدوارم این عملکرد خوب فردا هم ادامه داشته باشد.
 
مظلومی درباره جیوانی بازیکن جدید استقلال گفت: تمرینات جیوانی را زیر نظر داریم و برای انتخاب آن وسواس داریم، وی چند جلسه تمرین کرده و اگر نتوانیم جذبش کنیم با همان بازیکنان دور رفت لیگ کار را ادامه خواهیم داد اما در هر صورت تیم ما نیاز به تقویت دارد.

وی در خصوص مشکلات داوری در بازی مقابل نفت افزود: ما به دنبال عدالت هستیم می‌خواهم داور نه به نفع ما بگیرد نه به ضرر ما و حق به حق دار برسد، امیدوارم داوری دقت لازم را داشته باشد.

سرمربی آبی‌های تهران درباره حضور روانپزشک در تیم اظهار کرد: تیم ما روانپزشک نمی‌خواهد، ما در فینال جام حذفی حضور داریم و در لیگ هم شانس قهرمانی داریم. هر تیم در طول فصل دچار فراز و فرود می‌شود، مثلا پرسپولیس در اوایل فصل با صدر جدول فاصله زیادی داشت اما الان این گونه نیست.

من از ابتدا هم گفته‌ام به دنبال کسب سهمیه هستم و فاصله‌مان با تیم صدر جدولی تنها یک امتیاز است.

مظلومی درباره احتمال وقوع توطئه در باشگاه استقلال اظهار داشت: حضور فرهاد مجیدی و یا احتمال جانشینی وی به جای من یک شایعه است. من با تیم 2 سال قرارداد دارم و در استقلال هستم، فرهاد یک پیشکسوت است و دلش با تیم است اگر به ایران آماده برای حمایت است و نه برای مربیگری. دیروز با وی صحبت کردیم و اظهار کرد که به مربیگری استقلال فکر نمی‌کند.

وی در خصوص جوی که برای تیم استقلال به وجود آمده ادامه داد:‌ انتظار هر گونه حمله‌ای را داریم. یک سری هواداران تحمل شکست را ندارند جا دارد یک خاطره برایتان تعریف می‌کنم ما با منصور پور حیدری قهرمان آسیا شدیم زمانی که به تهران آمدیم با تیم پاس بازی داشتیم که تیم قدرتمندی بود در آن دیدار 4 گل دریافت کردیم و شما نمی‌دانید با چه وضعیتی از ورزشگاه خارج شدیم. در دور قبلی هم که من با تیم قهرمان جام حذفی شدیم هفته بعد در زمین شیراز شکست خوردیم و شعارهای حیا کن و رها کن در ورزشگاه به راه افتاد. به هر حال استقلال 30 میلیون هوادار دارد و صحبت این هواداران روی ما تاثیر می گذارد برخی جوانان تحمل این شکست‌ها را ندارند.

وی در خصوص احتمال بازگشت استقلال به صدر جدول گفت: برای بازگشت به صدر تلاش می‌کنیم و تمام اتفاقات را موشکافانه بررسی می‌کنیم باید دید آیا ما سرعتمان کم شده و یا دیگر تیم‌ها سرعتشان بیشتر شده است. همه هواداران از ما دو جام لیگ برتر و جام حذفی را می‌خواهند من در برنامه‌ای که دارم می‌خواهم کسب سهیمه و جوانگرایی داشته باشم، تیم جوان هم تبعاتی دارد و باید هواداران صبور باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مظلومی ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار