سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی ناراحتم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، مجازات می‌شوید.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس و سایپا که با تساوی یک بر یک همراه شد، در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به خاطر از دست رفتن شادی هواداران غمگینم و همچنین متاسفم از اینکه با شور و شوق زیادی به ورشگاه آمده و تا آخر بازی ما را تشویق کردند اما در پایان به راحتی امتیازات را از دست دادیم.

وی افزود :این قانون فوتبال است اگر از فرصت ها استفاده نکنی مجازات می شوی. پرسپولیس هم در دقیقه 91 مجازات شده و گل مساوی را دریافت کرد.وقتی گل نزنیم گل می خوریم و این اتفاق در هر بازی تکرار می شود.
 
وی ادامه داد:برای من سخت است که درباره این بازی تحلیل کنم.

برانکو درباره کیفیت پرسپولیس در این بازی اظهار کرد:پرسپولیس همیشه نمیتواند به بهترین شکل بازی کند .ما در نیمه اول خوب ظاهر شده  و موقعیت های گل زیادی خلق کردیم.دیسپلین و نظم بالایی داشتیم و سایپا تنها یک موقعیت گل ایجاد کرد.به هر حال این که سایپا تنها یک موقعیت داشته باشد نشان از قدرت سایپا دارد. تکرار می کنم باید هر چه زودتر این مشکل را حل کنیم.شانس های گلزنی  را به این راحتی نباید از دست داد.

وی ادامه داد:در خط دفاعی ما عدم اطمینانی به وجود آمد و همین اشتباهات به حریف انگیزه بیشتری داد.بنگسون اشتباه بزرگی کرد.وی با آن جنگندگی و شادابی لازم به زمین نرفت.طبیعی است اشتباه پشت اشتباه پیش می آید.گلی که ما خوردیم گلی بود که شاید در هر 100  بازی یک بار اتفاق بیفتد.یک سانتر با قوس بالا در فضای کوچک پر از بازیکن گل به ثمر رسید.

برانکو درخصوص شعار هواداران علیه داور بازی گفت: درک می کنم هواداران عصبانی باشند.وقتی همه چیز را در دست دارید و آن را در یک لحظه از دست می دهید طبیعی است عصبانی شوید.متاسفانه در این سطح خیلی امتیازات را به سادگی از دست دادیم.اما دلیل عمده این تساوی کم تجربگی تیم ما است که این اتفاقات رخ داد.درباره داوری حرفی ندارم و مشکل خاصی را در این باره ندیدم.تنها مقصر این تساوی خود ما هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار