فرماندار بافق با تأکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیدا‌ها، ستاد‌ها و حامیان آن‌ها خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی انتخابات شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یزد، فرماندار بافق در جلسه پیشگیری از از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی این شهرستان، با تأکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیدا‌ها، ستاد‌ها و حامیان آن‌ها خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی انتخابات شد و اعلام کرد: کاندیدا‌ها و مسئولان ستاد، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه و از هرگونه اقدامی که به عنوان تخلف در تبلیغات محسوب می‌شود پرهیز کنند.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: انتخابات فرصتی است برای همدلی و همزبانی و به نمایش گذاشتن اقتدار و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی که کاندیدا‌ها و حامیان آنان با رعایت ضوابط و مقررات از تخریب یکدیگر و اظهارنظری که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه شود پرهیز کنند.
رسول دمیری رئیس دادگستری و ریئس ستاد پیشگیری از وقع جرم شهرستان بافق نیز در ادامه جلسه اعلام کرد: به دقت رفتار و کردار انتخاباتی کاندیدا‌ها و ستاد‌های آن‌ها را رصد می‌کنیم و در صورت تخلف با متخلفین برابر ضوابط اعمال قانون خواهیم کرد.
در پایان این جلسه نیز مقرر شد کاندیدا‌ها نسبت به معرفی مسئولان ستاد و انعکاس آدرس محل ستاد انتخاباتی خود به فرمانداری شهرستان اقدام کنند. انتهای پیام/
برچسب ها: کاندیدا ، اخلاق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار