سرمربی تیم ملی فوتسال ویتنام به ایران هشدار داد که آنها به حضور در مرحله نیمه نهایی قانع نیستند و به فینال فکر می کنند.

خط و نشان ویتنام برای ایران
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان که با پیروزی بر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان راه یافت ،امروز (جمعه) رو در روی ویتنامی قرار خواهد گرفت که با حذف ژاپن شگفتی ساز این دوره از مسابقات شده است.

اما در آستانه دیدار حساس مرحله نیمه نهایی سرمربی ویتنام به ایران هشدار داد که این تیم به حضور در جمع 4 تیم پایانی و صعود به جام جهانی قانع نیست، بلکه می خواهد شگفتی دیگری خلق کند و تا قهرمانی پیش برود.

برونو فورموسو گفت: البته ما از این که به این مرحله رسیده و به جام جهانی راه یافته ایم هیجان زده هستیم، اما هنوز مسابقات را به پایان نرسانده ایم، گام بعدی در اینجا رسیدن به فینال است. 

ما می دانیم بازی با ایران مسابقه ای واقعا دشوار خواهد شد، اما می دانیم که چگونه بازی کنیم زیرا ما در بازی مقابل ژاپن هم در وضعیت مشابهی وارد زمین شدیم و تیم حریف بخت اصلی پیروزی محسوب می شد.

ما باید در جنگ های روحی و روانی و نبرد تاکتیکی پیروز شویم و برای تمام لحظات این مسابقه برنامه داریم و من مطمئن هستم که بازیکنان جوان ما می توانند عملکرد خوب دیگری از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، تاشکند ، ویتنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار