به تعداد انگشتان دست کار خوب پیدا می‌شد. البته در بین این 50 اثر، آلبوم‌های خوبی هم بود که تلاش زیادی بر روی آن‌ها انجام شده بود.

مانی رهنما داور حوزه پاپ در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چنین گفت: متأسفانه به تعداد انگشتان دست کار خوب پیدا می‌شد. البته در بین این 50 اثر، آلبوم‌های خوبی هم بود که تلاش زیادی بر روی آن‌ها انجام شده بود و ما هم تا جایی که توانستیم با حوصله و دقت زیاد قطعات را گوش کردیم.

وی افزود: به طور تقریبی من و دوستانم در طی 7-8 جلسه 4-5 ساعته حدود 1500 قطعه را گوش کردیم؛ ولی واقعا به آن صورتی‌که توقع داشتیم، قطعه و آلبوم خوبی وجود نداشت.

رهنما در مورد داوری خود نیز توضیح داد: من به عنوان داور، آن چیزی که دانش و نظرم بود صادقانه به روی کاغذ آوردم و تحویل دادم و امیدوارم که برآیند نتایج داوری‌ها، به لایق‌ترین‌ها تعلق بگیرد و حقی از کسی ضایع نشود.

وی ادامه داد: امتیازات از سمت ما داده شده است و حال باید منتظر باشیم که داوری در همه سبک‌ها جمع‌بندی شود و بعد از آن نتایج همگی اعلام خواهد شد؛ ولی کار ما به اتمام رسیده است و آخرین جلسه را نیز برگزار کردیم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار