ابوالفضل یعقوبی و علی پاکدین دو نماینده مازندرانی تیم شهرداری ورامین در مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا در امارات مدال خوشرنگ طلا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، علی پاکدین در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در بازی اول مقابل حریف اماراتی با نتیجه ۱۸ بر ۱ پیروز شد و در بازی دوم، حریف قطری نایب قهرمان ارتشهای جهان را ۶ بر ۳ شکست داد تا این جوان بابلی خود را در فینال مسابقات ببیند.

پاکدین فینال را مقابل حریفی از کشور عمان برگزار کرد و با توجه به اینکه ۸ بر صفر پیش بود حریف عمانی ده اخطاره شد و در این وزن قهرمان طلایی لقب گرفت.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم ، ابولفضل یعقوبی دیگر نماینده مازندرانی ، پس از استراحت در دور نخست توانست حریف اماراتی خود را در راند دوم ۱۹ بر ۳ شکست دهد و به فینال راه یابد .جوان خوشنام جویباری ، با یک بازی منطقی در فینال توانست حریف قزاقستانی خود را با نتیجه ۹ بر ۷ شکست دهد و گردن آویز طلا را از آن خود کند.

ابوالفضل یعقوبی که لقب مرد غیر قابل پیش بینی را از سوی فدراسیون جهانی تکواندوWTF به نام خود ثبت کرده بود توانست در سال ۲۰۱۵ مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را از ان خود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تکواندو ، امارات ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.