مدیرعامل استقلال با بیان اینکه صدر جدول جایگاه واقعی این تیم است از حضور پرشمار هواداران آبی ها مقابل گسترش تبریز قدردانی کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ابتدا از تماشاگران تشکر می کنم که استقلال را تنها نگذاشتند، امیدوارم این روند تا پایان لیگ و جام حذفی ادامه داشته باشد. ما واقعا به هوادارانمان افتخار مي كنيم. این پیروزی تقدیم به 70 هزار نفری که امروز در آزادی حضور داشتند و استقلال را تنها نگذاشتند، تقديم می کنیم. درمجموع اشتباهاتی هم داشتیم اما تیم خوب گسترش فولاد را شکست دادیم و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کردیم.
 
وی با اشاره به درخشش کاپیتان استقلال افزود: رحمتی باز هم ثابت کرد بهترین دروازه بان ایران و آسیاست. او سهم زیادی در برتری استقلال داشت.
 
افشارزاده در مورد عملكرد كادر فني و بازيكنان تيمش عنوان كرد :جا دارد از زحمات كادر فني و تك تك بازيكنان تشكر كنم و واقعا حمايت ما هميشه از اين عزيزان ادامه دارد و بايد بگويم هر كدام از بازيكنان تيم در زمين مسابقه نقش يك پلي ميكر را به خوبي ايفا كردند و بايد به آنها افتخار كرد.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه ايا براي بازيكنان پاداشي را در نظر خواهيد گرفت يا خير افزود : بدون شک برای بازیکنان پاداش در نظر می گیریم و به امید خدا استقلال از این پس روی دور برد قرار می گیرد.
 
مدير عامل باشگاه استقلال درباره حضور فرهاد مجيدي در ورزشگاه آزادي گفت: حضور فرهاد مجيدي كاپيتان سابق استقلال را به فال نيك مي گيريم و اين جاي خوشحالي دارد كه بازيكن بزرگي همچون مجيدي براي تماشاي بازي تيم محبوب خود به ايران مي آيد تا از نزديك نظاره گر ديدار آبي پوشان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار