مشاور و رئییس حوزه شهردار مشهدگفت: این سازمان در عرصه‌های مختلفی همچون حمل‌ونقل و فضای سبز آمادگی همکاری با سایر کشورهای دوست خود را دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید پیراسته افزود: همچنین این سازمان آمادگی کامل برای همکاری مشترک با استان بصره کشور عراق رانیز دارد.

وی با بیان اینکه شهر مشهد می‌تواند میزبان سرمایه‌گذاران عراقی باشداظهار کرد: بسیار خوشبختیم که پیوند مودت و دوستی با کشور عزیز و برادرمان عراق را داریم.
پیراسته افزود: خوشبختانه پیوندهای ناگسستنی بین دو ملت برقرارشده که قطعاً توطئه‌های استکبار جهانی نیز نمی‌تواند این پیوند دوستی و مودت را با مشکل مواجه کند.
وی با بیان اینکه هردو کشور با پیروی از دین و ولایت به آزادی و استقلال نائل شدند، بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی حساس دو کشور باید ارتباطات خود را در سطح مختلف افزایش دهیم.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد تصریح کرد: قطعاً ما در حالت ضعف و سستی در مقابل استکبار جهانی نمی‌توانیم مقاومت کنیم و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و در زمینه‌های مختلف نیز مشارکت و همکاری داشته باشیم تا دو ملت در برابر دنیای استکبار محکم ایستادگی نماییم.
وی عنوان کرد: به عنوان خدمتگزاران در مجموعه شهرداری مشهد در حیطه وظایفی که داریم آمادگی کامل برای همکاری لازم را با استان بصره اعلام می‌کنیم.
پیراسته ادامه داد: در اربعین گذشته مسئولین شهری مشهد نشان دادند که می‌توانند در عراق خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهند و ما نیز می‌توانیم در مقابل از امکانات عراق و استان بصره استفاده کنیم.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد افزود: شهر مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام رضا (ع) این فرصت و امکان را دارد که میزبان همه گروه‌ها و سرمایه‌گذاران اقتصادی باشد.
پیراسته گفت: در حوزه محیط‌زیست به ویژه در حوزه پسماند و فضاآرایی شهری، نظافت و مسایل فنی و عمرانی شهرداری مشهد توفیقات ارزنده‌ای کسب کرده و آماده همکاری مشترک با استان بصره است.

//انتهای پیام

برچسب ها: شهرداری ، مشهد ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.