تعویض‌های سرمربی کروات سرخپوشان مورد انتقاد مسئولان مختلف در باشگاه پرسپولیس است و آنرا از عوامل ناکامی برابر سایپا می‌دانند.

انتقاد از تعویض‌های برانکو در باشگاه پرسپولیس/ بازی فقط با دو هافبکبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازگشت فاصله چهار امتیازی با استقلال تهران، تنش ها در جمع سرخپوشان پایتخت بیشتر کرده است و نزد دست اندرکاران این باشگاه این بحث وجود دارد که مانند بازی با ذوب آهن و حتی بیش از آن، تعویض های اشتباه در رقم خوردن این ناکامی موثر بوده است.
 
براساس این نظر، پرسپولیس مانند بازی با ذوب آهن نتیجه را وقتی واگذار کرد که از حملات حریف ترسید و روی به تدابیر دفاعی آورد.
 
در بازی با سایپا شاهد بودیم که سرخپوشان به طور کلی فاز حمله را کنار گذاشتند و حتی با اقداماتی که صورت گرفت همین زمین و هم توپ را به حریف خود دادند و باز در آخرین لحظات پیروزی راب ا تساوی عوض کردند در واقع با اشتباهی که دو بار تکرار شد، پرسپولیس ظرف سه بازی چهار امتیاز از دست داد.
 
پرسپولیسی ها می گویند برانکو در بازی با سایپا کاری را کرد که حریفش( سایپا) و رفیقش( استقلال) آرزویش را داشتند.

برانکو در دقیقه 64 بازی ین سون را به جای احمدزاده وارد بازی کرد این یک تعویض هجومی بود اما در عمل یک هافبک از دور بازی خارج شد در تعویض دوم در دقیقه 81 بابک خاتمی جای محسن مسلمان خسته و بریده را گرفت و با یک هافبک دیگر خارج شد، در دقیقه 87 بازی هم در حالی از بازی خارج شدند هافبک‌ها اثر خود را نشان داده بود ایوانکوویچ برای مقابله با حملات سایپا امید عالیشاه را به عنوان هافبک مهاجم از زمین خارج و به جای او نور محمدی را وارد بازی کرد.
 
پرسپولیس چهار دقیقه بعد در حالی گل تساوی را دریافت کرد که نه تنها یک نفر کمتر داشت، بلکه فقط دو هافبک در زمین حاضر بودند و به این ترتیب بود و نبود تنها مهاجم باقی مانده هم بی اثر بود در واقع ین سون با اشتباه خود پرسپولیس را ده نفره کردو عملکرد برانکو هم به 9 نفره شدن آنها منجر شد عدم حضور هافبک‌ها همچنین باعث شد، سایپا بدون هیچ دغدغه ای از ناحیه ضد حملات، تمام قوای خود را روی دروازه پرسپولیس متمرکز کند.
 
آندرانیک تیموریان هم که در تمام طول بازی درگیر مهار جوان های پرسپولیس بود بالاخره فرصت پیدا کرد روی بلند سازی و تدارک حملات تمرکز کند شاید مجید جلالی حتی خوابش را نمی‌دید که سرمربی کروات پرسپولیس اینگونه همه چیز را برای شاگردان او مهیا کند، پرسپولیس برابر سایپا فقط یک نیمه بازی کرد ولی این برانکوبود که هر دو نیمه را مدیریت کرد یک نیمه را برای پرسپولیس و یک نیمه را برابر سایپا، از این جهت شاید بتوان به مسئولان پرسپولیس حق داد که به تعویض‌ها نقد داشته باشند حتی اگر صحبت‌های مطرح شده بین خود را بنابر مصلحت رد کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار