وزنه بردار تیم ملی معلولین گفت: داوران در امارات به ضرر ملی پوشان ایران رفتار می‌کردند ولی با این وجود توانستیم مدال‌های زیادی کسب کنیم.

خطاهای داوری مانع کسب مدال نشد/ کارم در ریو سخت تر است

سیامند رحمان در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات جهانی امارات برای شناخت حریفان ریو بسیار مناسب بود و در اصل یک رقابت تدارکاتی به حساب می‌آمد و خوشحالم که توانستم با اختلاف زیاد مدال طلای دسته فوق سنگین را بدست آورم.

وی افزود: شرایط میزبانی بسیار عالی بود اما متاسفانه داوری اشتباه زیاد داشت و حساسیت‌های زیادی روی وزنه برداران کشورمان بود و با وجود اینکه هیچ گونه خطایی نداشتیم اما بارها به وزنه برداران ایران چراغ قرمز می‌دادند. ولی خوشبختانه با وجود این سخت گیری‌ها موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدیم. امیدوارم داوری در دیو از شرایط بهتری برخوردار باشد.

رحمان ادامه داد: از هفته آینده وارد اردوی آمادگی ریو می‌شویم و تلاش می‌کنم زیر نظر مربیان بتوانم به آمادگی بالایی برسم و در ریو رکورد بالای 300 کیلو گرم را ثبت کنم و به هدف اصلی‌ام برسم.

رحمان در خصوص حریفانش در امارات گفت: کشورهای قوی همچون عراق، نیجریه، چین در دسته فوق سنگین این رقابت‌ها حضور نداشتند و شاید این موضوع کسب مدال طلا و رکورد شکنی را برای من راحتتر کرد با فاصله 70 کیلوگرمی با نفر دوم میزان آرامشم را بیشتر می‌کرد.
اما در ریو کار سختی پیش رو دارم.

وزنه بردار تیم ملی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با لطف خدا و دعای خیر مردم کشورم رکورد پاراالمپیک را ارتقا دهم و بار دیگر به مدال طلای این مسابقات دست یابم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رحمان ، مدال طلا ، مانع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار