سرمربی موقت ملوان می‌گوید: مهم نیست چه کسی سرمربی می‌شود از من خواسته شده تا اطلاع ثانوی هدایت ملوان را بر عهده داشته باشم.

سرمربی انتخاب نشود، در ملوان می‌مانم
سرمربی موقت ملوان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادی از جانب باشگاه ملوان برای هدایت این تیم به شما رسیده است یا خیر عنوان کرد: صحبت‌هایی مطرح شده و فعلاً هم تیم در اختیار ماست هر مربی که به تیم بیاید هم ما در خدمت تیم هستیم و هدف اصلی کمک به ملوان است. اگر هم مربی نیاید که گفته‌اند تا اطلاع ثانوی هدایت تیم را بر عهده داشته باشم.

سرمربی موقت ملوان در خصوص بازی تیمش در مقابل راه‌آهن هم گفت: بازیکنان تمام خواسته‌ای که ما از آنها در تمرینات داشتیم را به نمایش گذاشتند و تلاش کردند که پیروز میدان باشند. خوشبختانه در نیمه اول هم تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم با استرس زیادی مواجه شدیم.همچنین در این بازی 2 پنالتی ما گرفته نشد.

وی در خصوص حضور مهرداد اولادی در بازی گفت: مهرداد در 20، 25 دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت عملکرد خوبی داشت و در مجموع از عملکرد وی با توجه به شرایط بازی راضی بودیم.

قدیر بحری افزود: اولادی هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست اما در تمرینات تلاش می‌‌کنیم آمادگی وی را بالا ببریم.

سرمربی موقت ملوان در پایان و در خصوص شرایط تیم و یک دلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد و من هم به بازیکنان گفته‌ام که رابطه ما مانند برادر است. علاوه بر آن هواداران هم حمایت‌های خوبی انجام می‌دهند و با ما یکدل هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، ملوان ، راه‌آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار