گلایه‌های هوادار جانباز پرسپولیس از مسئولان ورزش؛

عاشقی که در هیاهوی 70 هزار نفری گم شد

پرسپولیسی‌ترین هوادار جانباز درباره مشکلاتش گفت: مشکلات زیادی برای جانبازان کشور وجود دارد و امیدوارم مسئولان ورزش به آن رسیدگی کنند.

موسی سلامت در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلاتی که پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا برایش رخ داد، گفت: من همیشه برای تماشای دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی به ورزشگاه می‌روم و از نزدیک شاهد رقابت تیم محبوبم مقابل حریفان هستم اما به ندرت در اختیارم ماشین می‌گذارند و مشکلات زیادی را برای رفت و آمد به ورزشگاه‌ها داریم.
 
وی افزود: آسایشگاهی که در آن هستیم، تنها یک آمبولانس دارد و وقتی که من داخل استادیوم بودم، ماشین رفته بود شخص دیگری را سوار کند و نتوانست به دنبال من بیاید و همین موضوع سبب شد تا من 3 یا 4 ساعت داخل سرما و بیرون از ورزشگاه منتظر بمانم و سرانجام با لطف مردم به آسایشگاه رفتم.

عاشقی که در هیاهوی 70 هزار نفری گم شد

سلامت خاطر نشان کرد: من و دیگر دوستانم، جانباز هشت سال دفاع مقدس هستیم و سفیر شهدا محسوب می‌شویم. مسئولان باید بیشتر به وضعیت‌مان رسیدگی کنند و امکانات بیشتری را در اختیارمان قرار دهند.
 
هوادار جانباز پرسپولیس درباره مشکلاتش پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: پس از پایان دیدار این 2 تیم به بیرون ورزشگاه رفتم و به آمبولانسی که در نزدیکی درب خروج قرار داشت گفتم من را به آسایشگاه برسان، اما آن‌ها گفتند 250 هزار تومان می‌خواهیم و به دلیل اینکه من این مبلغ را نداشتم، من را در آنجا رها کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: این اولین بار نیست که این مشکلات پیش آمده و تا به حال بار‌ها این اتفاق برای من رخ داده است.
 
وی در پایان افزود: مسئولان ورزش و تیم پرسپولیس باید بیشتر به فکر جانبازان باشند و مشکلات آن ها را حل کنند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار