«گام دوم» عنوانی که سر در این روزهای همایش اصلاح طلبان را به خود اختصاص داده است که به حاشیه های این همایش می پردازیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «گام دوم» عنوانی که سر در این روزهای همایش اصلاح طلبان را به خود اختصاص داده است به همین منظور راهی خیابان حجاب شدیم تا در همایش بزرگ اصلاح طلبان حضور پیدا کنیم.

طرفداران امدند و پلاکاردها و بادکنک ها به همراه شعار رنگ و لعاب مجلس بودند.

ابتدا سرود ملی نواخته شد و پس از آن چند آیه کلام الله مجید تلاوت شد پس از آن نیز کلیپی از سرتیتر روزنامه ها بر روی پرژکتور به نمایش در آمد و علی رغم تاکید موکد مجری به رعایت اخلاق حاضران اقدام هو کردن برخی از این تیترها کردند.

در بین این هیاهو فرش قرمزی پهن شد و سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان بر روی آن قدم گذاشت که در این بین چشممان به کاظم جلالی، فردی که اصلاح طلب و اصولگرا بودنش برای خیلی ها سوال است، روشن شد به همین جهت فرصت را غنیمت دانسته و از وی این سوال را پرسیدیم که در جواب گفت: من فقط کاظم جلالی هستم!

در نهایت عارف پشت تریبون رفت و در ابتدای سخنانش از حاضرین خواست که رعایت ایام فاطمیه را کنند اما غافل از اینکه خبر نداشت دست اندرکاران برگزاری این همایش در ادامه چه برنامه ای تهیه دیده بودند.

امیر یگانه خواننده جوان کشورمان به روی صحنه آمد و با انتخاب چند آهنگ شاد از البوم های خود سعی به همراه کردن حاضرین داشت!

با پایان این بخش از برنامه کاظم جلالی که در طول این مدت زاویه گردنش خیلی کم دچار جا به جایی شده بود، سر بالا اورد و‌پشت تریبون رفت و حاشیه های این همایش به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار