روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

قهرمانی زود هنگام آزادکاران ایران در قاره کهن/لشگری و هادی فینالیست شدندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز در بانکوک تایلند آغاز شد که با توجه به نتایج کسب شده و 3 مدال طلای میثم نصیری،مصطفی حسین خانی و رضا یزدانی به همراه پنجمی یونس سرمستی در روز نخست؛تیم ایران پیش پایان مسابقات به بیست وششمین عنوان قهرمانی خود در قاره کهن رسید.

بر این اساس،در وزن 61 بهنام احسان پور در دور اول به مصاف اتوبورا از ژاپن رفت و 15 بر 4 پیروز شد. وی در دور دوم به مصاف اوار از هند رفت و 10 بر صفر از سد حریف گذشت.

در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری در دور اول استراحت کرد و در دور دوم به مصاف وانتا وونگ از تایلند رفت که با نتیجه 10 بر صفر با ضربه فنی پیروز شد.وی در دور بعد مقابل آدام باتیروف روس که برای بحرین کشتی می گرفت با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد تا راهی دیدار رده بندی شود.

در وزن 86 کیلوگرم احسان لشگری در دور اول به مصاف کاخیدزه از قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور دوم ماتسوساکا از ژاپن را 10 بر 2 از پیش رو برداشت.وی در نیمه نهایی به مصاف سومویر از هند رفت با پیروزی 10 بر صفر راهی فینال شد.

در وزن 125کیلوگرم پرویز هادی در دور اول ناتسا یسورن از مغولستان را 10 بر صفر شکست داد و در دور دوم انور از پاکستان را 10 بر صفر برد.هادی برای رسیدن به فینال 12 بر 6 نام از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار