همدان؛

بخشدار مرکزی بهار؛ بسترهای مناسب برای مسافران نوروزی فراهم شود

بخشدار مرکزی بهار گفت: دهیاران و مسئولین اجرایی با ایجاد بسترهای مناسب برای اسکان مسافران نوروزی، خاطره خوشی را در اذهان مسافران به جای بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رضا شفیعی در نشست ستاد فرعی هماهنگی خدمات سفر نوروزی بخش مرکزی که در راستای برنامه ریزی، هماهنگی و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران و مسافرات نوروزی تشکیل شده بود گفت : برنامه ریزی، هماهنگی و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی انجام  شده است.


وی گفت: با لحاظ کردن منطقه ویژه گردشگری و توریستی روستاهای این بخش انتظار خدمات رسانی بالا است و  با توجه به ظرفیتهای بالا و زمینه های گردشگری در قالب طبیعی، اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی و سایر پتانسیل های تولیدی انتظار بالا رفتن جذب گردشگر نسبت به سال گذشته هستیم.

محمدرضا شفیعی گفت: دهیاران و مسئولین اجرایی می توانند با ایجاد بسترهای مناسب برای اسکان مسافران نوروزی و ایجاد رضایت مندی در گردشگران خاطره خوشی را در اذهان مسافران به جای بگذارند تا شاهد افزایش جذب مسافر و برگشت پذیری گردشگران باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با ارائه خدمات در اسکان، بهداشت، امنیت ، نظارت و راهنمایی و پذیرایی می توان اوقات خوبی برای مسافران نوروزی فراهم آوریم و این امر نیازمند تلاش همه مسئولان است.

شفیعی تصریح کرد: دهیاران نسبت به تمیز نگاه داشتن معابر، کوچه و زیباسازی روستاها کنترل و نظارت نانوایی ها و روستاها، بازنگه داشتن امامزاده ها و مساجد و حسینیه ها جهت اسکان مسافرین مسیر اصلی بزرگراه کربلا و سایر خدماتدر تعطیلات نوروز اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار