شیراز؛

بكارگیری بیش از 13 هزار نیرو برای تأمین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در هفتم اسفند ماه بیش از 13 هزار نیرو برای تأمین امنیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه خواهند كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی بیان كرد: راهبرد نیروی انتظامی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات استفاده  از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها با همکار و همراهی دیگر مسئولین استان برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در کمال  امنیت و آرامش است.                                                                                                                                               
وی ادامه داد: در این خصوص و از یك ماه پیش قرارگاه امام علی (ع) در راستای تأمین امنیت انتخابات در فرماندهی انتظامی استان تشكیل شده است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: جلسات این قرارگاه به صورت هفتگی و با شركت اعضای درون سازمانی و برون سازمانی تشكیل و ضمن اخذ تهدیدات و آسیب های انتخابات، تمهیدات و پیش بینی های لازم در این خصوص اتخاذ می شود.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در انتخابات اسفند ماه بیش از 13 هزار نیرو با همكاری سپاه انقلاب اسلامی استان در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات تلاش می كنند.
گودرزی با بیان بر اینكه وظیفه پلیس در انتخابات فقط تأمین نظم و امنیت است، افزود: بر اساس قانون، نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی حق دخالت در امر انتخابات را ندارند.
وی تصریح كرد: مردم استان فارس با پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات همكاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك مراتب را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار