به مناسبت هفته سلامت مردان معاینه و غربالگری مردان در مراکز بهداشتی و درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر گروه جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفته سلامت مردان ایرانی هر ساله از اول تا هفتم اسفند با هدف ارتقای سلامت و حساس سازی نسبت به این موضوع اجرا می شود.

دکتر محمدعلی احمدیان افزود: در این هفته علاوه بر معاینات رایگان و غربالگری مردان نسبت به بیماریهای مختلف، برنامه های آموزشی و فرهنگی پیرامون بیماریها و خطراتی که مردان را تهدید می کند مطابق با شعار سالانه هفته مردان برپا می شود.

وی گفت: برنامه های هفته سلامت مردان در 19 شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب برنامه های اطلاع رسانی، معاینه و غربالگری، سخنرانی، برپایی نمایشگاه و توزیع بروشورهای آموزشی برگزار می شود.

مدیر گروه جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شمار هفته سلامت مردان را نیز از یکم تا هفتم اسفند به ترتیب شامل رفتارهای پرخطر رانندگی به ویژه در جوانان، رانندگی با تمرکز و دقت، رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توجه به عابر پیاده، کنترل سرعت، ایمنی در سفر برای سلامت خانواده، پیشگیری از حوادث و تفریحات ورزشی مرتبط با رانندگی عنوان کرد.
در حال حاضر در خراسان رضوی مردان 2 میلیون و ۹۹۹ هزار و ۵۲۹ نفر جمعیت را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار