آبی پوشان پایتخت از فردا دور جدید تمرینات خود را با حضور یک بازیکن مراکشی آغاز خواهند کرد.

دور جدید تمرینات آبی پوشان/وضعیت مصدومان و محرومانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت که آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر را روز جمعه مقابل تیم گسترش فولاد برگزار کردند پس از 2 روز استراحت از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز می کنند، جلسه تمرینی آبی ها فردا ساعت 14:30 در زمین شماره 2 مجموعه‌ آزادی برگزار تا از این رو آبی پوشان خود را برای دیدار در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل راه آهن آماده کنند.
 
احتمال برگزاری بازی دوستانه
 
این طور که به نظر می رسد کادر فنی آبی پوشان در نظر دارند انجام یک دیدار دوستانه را در دستور کار بازیکنان آبی پوشان قرار دهند، بنابراین احتمال اینکه استقلالی‌ها روز پنج شنبه هفته جاری یک بازی دوستانه را برگزار کنند زیاد خواهد بود، استقلالی‌ها روز جمعه 14 اسفند ماه در ورزشگاه شهر قدس و از ساعت 15:30 به مصاف تیم راه آهن می روند.
 
شیحی در تمرین آبی پوشان
 
شیحی بازیکن مراکشی مد نظر استقلال که سابقه بازی در تیم های فولام انگلیس و کلن آلمان را دارد روز گذشته به ایران آمد و در تست های پزشکی نیز شرکت کرد و قرار است این بازیکن از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند تا در صورت تائید کادر فنی به این تیم بپیوندد.
 
وضعیت مصدومان آبی پوش‌ها
 
روزبه چشمی بازیکن آبی پوش پایتخت در بازی مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ناحیه عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شد، پزشکان تیم با انجام معاینات بالینی و MRI متوجه شدند که در عضله این بازیکن دچار خونریزی و صدمه شده، بنابراین چشمی برای درمان خود به 3 هفته درمان نیاز دارد.
 
فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن آبی‌ها نیز از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و در حال حاضر انجام فیزیوتراپی را در دستور کار خود قرار داده است، با توجه به درد و تورمی که این بازیکن دارد باید تست های لازم گرفته شود تا وضعیت نهایی‌اش مشخص شود.
 
علیرضا رمضانی بازیکن آبی پوش پایتخت نیز بعد از مصدومیتی که پیدا کرد در حال انجام فیزیوتراپی است و به نسبت شرایط بهتری دارد.

گفتنی است این بازیکن برنامه وزنه و کارهای قدرتی را آغاز کرده است و اگر روند درمان وی همین طور پیش برود می تواند هفته آینده دویدن کنار زمین را آغاز کند.
 
یعقوب کریمی نیز در حال انجام فیزیوتراپی است و باید ادامه روند درمانی خود را پشت سر بگذارد.
 
با توجه به مصدومانی که تیم استقلال دارد بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم وضعیت آنها به چه صورت می شود چرا که در صورت بهبود پیدا نکردن هر کدام از آنها سرمربی تیم ضرر می‌کند.
 
محرومان و مصدومان قطعی آبی پوشان در هفته 22 لیگ برتر

پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان برای دیدار مقابل تیم راه آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر، امید ابراهیمی و حنیف عمران زاده را به دلیل دریافت کارت زرد در بازی مقابل گسترش که منجر به محرومیت آنها شد در اختیار نخواهد داشت و از طرفی روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا و دوری 3 هفته‌ای از میدان‌ها در اختیار ندارد.

بنابراین تا به اینجا 3 بازیکن کلیدی، آبی پوشان اسیر محرومیت و مصدومیت خواهند بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
تو رو خدا یکی به کادر فنی استقلال بگه میلاد فخرالدینی بازیش به استقلال نمیخوره.آمار امتیازات استقلال با و بدون فخرالدینی گویای همه چیز هست.
آخرین اخبار