علیرضا سلیمانی، وزنه بردار جوان گیلانی موفق شد عنوان برترین وزنه بردار قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان با اعلام این خبر گفت : این وزنه بردار ملی پوش شایسته گیلانی در جریان رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور توانست عنوان برترین ورزشکار این رقابت ها را به خود اختصاص دهد .

اصغر ابراهیمی افزود: سلیمانی در این رقابت ها که در شوشتر برگزار شد ، در دسته 105 کیلوگرم به عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یافت .

وی خاطرنشان کرد: همچنین رضوان رحیم نیا دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در دسته 77 کیلوگرم عنوان نائب قهرمانی و غلامرضا اصغرخواه دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی نیز در دسته 105+ کیلوگرم در حرکت دو ضرب موفق به کسب مدال برنز شدند .

رئیس هیات وزنه برداری گیلان با بیان اینکه تیم وزنه برداری استان گیلان در مجموع تیمی توانست در مکان پنجم این دوره از رقابت ها قرار گیرد ، گفت: تیم وزنه برداری گیلان در رقابت های دو سال گذشته نیز موفق شده بود برای اولین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کند .

در رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور به مدت سه روز در شوشتر استان خوزستان با هم به رقابت پرداختند .


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.