مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت : شناسنامه ها سریعتر از همیشه در زنجان تعویض می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جودی گفت: همه افرادی که تاکنون درخواست تعویض شناسنامه داده بودند تا روز انتخابات شناسنامه های خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: شناسنامه افراد واجد شرایط رای دادن که فاقد عکس است، مستعمل شده.

جودی اضافه کرد :اکر بنابه دلایلی مشخصات آنها اعم از نام، نام خانوادگی، تغییر پیدا کرده و یا اشتباه های سجلی برطرف شده است شناسنامه ی آنها تا روز انتخابات خارج از نوبت صادر می شود .

وی گفت: همه اداره های ثبت احوال استان زنجان در روز انتخابات "هفتم اسفند"در خصوص صدور شناسنامه و پاسخگویی به مراجعه کنندگان آماده ارائه خدمات هستند .

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به کشوری بودن سامانه شناسنامه ها گفت: با توجه به کشوری بودن سامانه صدور کارت ملی برای متقاضیان برعهده استان نیست .

جودی تاکید کرد: هر کارت ملی که صادر و آماده تحویل به فرد باشد این موضوع از طریق پیامک به شخص متقاضی اعلام می شود تا برای دریافت اقدام کند.

مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه تعداد رای اولی های استان زنجان 16 هزار و 535 نفراست گفت : بر اساس اعلام وزارت کشور و مرکز آمار 775 هزار و 820 نفر از جمعیت یک میلیون و 74 هزار نفری در این استان واجد شرایط رای دادن هستند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.