با بهره برداری از محور خوانسارک – پلارت این مسیر روان تر شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: عملیات آسفالت گرم این محور به منظور تسهیل در عبور ومرور وسایل نقلیه در دستور کار قرار داشت که بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح وبه بهره برداری رسید .

وی اظهار داشت : با احداث این محور دو پیچ خطرناک و حادثه ساز در محور قدیم و عبور از زیرگذر پل راه آهن که باعث بروز مشکلاتی در فصل سرما و بارندگی می شده حذف گردیده است .

وی با اشاره به مشخصات این طرح گفت : روکش آسفالت گرم این محور روستایی به طول 2 کیلومتر و عرض 40/7 متر با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال انجام شده که روستای خوانسارک و پلارت را در شهرستان فلاورجان به شهر پیربکران متصل می کند .

امیرخانی طرح احداث پل طاد را نیز یکی از مهمترین طرح های این شهرستان دانست و در ادامه بیان داشت: این پل با دهانه 22 متری و عرض 13 متر با هدف ارتباط و تردد ایمن وروان برای هدایت ترافیک وسایل عبوری از محور چهارخطه سیمان سپاهان به روستای طاد و تعدادی از روستاهای منطقه اجرا گردیده که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی اذعان داشت: اعتبار هزینه شده برای احداث پل 3000 میلیون ریال بوده که برای اجرا وساخت راههای دسترسی به پل اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مورد نیاز است .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار