مرحله نخست پلى آف رقابت هاى ليگ برتر واليبال با مشخص شدن چهره دو تيم ديگر نيمه نهايى به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست عصر امروز مرحله نخست خود را سپرى كرد تا چهره 4 تيم راه يافته به مرحله دوم پلى آف (نيمه نهايى) مشخص شود.

خانه واليبال تهران امروز و از ساعت ١٧ ميزبان يكى از حساس ترين ديدارهاى ليگ برتر واليبال بود. جايى كه دو تيم پيكان تهران و متين صالحين ورامين بايد براى حضور در مرحله نيمه نهايى به مصاف هم مى رفتند.

ورامينى ها در اين ديدار ميهمان بودند و كار سخت ترى نسبت به حريف تهرانى خود داشتند. پيكانى ها آغاز بهترى در اين مسابقه داشتند و توانستند در ست اول با حساب ٢٥ بر ٢١ متين را از پيش رو بردارند.

در ست دوم هم شاگردان اكبرى با نتيجه مشابه ست اول حريف خود را شكست دادند اما ست سوم از همان ابتدا بر برترى متين همراه بود. اين برترى منجر شد شاگردان محمد تركاشوند با نتيجه ٢٥ بر ١٧ برنده اين ست شوند.

پيكانى ها كه مى دانستند كم كارى و اشتباه در ست چهارم مى تواند شرايط را خطرناك كند، با قدرت و طوفانى آغاز كردند و با اتكا بر درخشش نيكولاى نيكولوف، مدافع بلغارى اين تيم توانستند با حساب ٢٥ بر ٢٢ متين را شكست بدهند تا در پايان و در مجموع با حساب سه برنده شده و راهى نيمه نهايى شوند.

ديگر ديدار امروز كه سرنوشت چهارمين تيم رقابت ها را مشخص مى كرد در سالن مهران مشهد و بين دو تيم ثامن الحجج خراسان و شهردارى تبريز برگزار شد. ديدارى كه برنده آن راهى مرحله نيمه نهايى مسابقات مى شد. ثامنى ها ست نخست را در نبردى نزديك و تماشايى به نتيجه ٢٩ بر ٢٧ به ميهمان خود واگذار كردند. اما در ست دوم پيروزى با شاگردان جبار قوچان نژاد همراه بود.

ثامني ها در ست دوم شهردارى تبريز را با حساب ٢٥ بر ٢٢ شكست دادند و در ست سوم هم با نتيجه ٢٥ بر ١٨ به برترى رسيدند. در ست چهارم هم برترى بر تيم ثامن الحجج خراسان همراه بود كه اين نتيجه منجر به پيروزى سه بر يك اين تيم و رسيدنش به جمع چهار تيم نهايى شد.

در پايان برگزارى سومين ديدارهاى مرحله نخست پلى آف، دو تيم پيكان و ثامن الحجج خراسان راهى نيمه نهايى شدند. پيش از اين هم هفته گذشته، تيم هاى شهردارى اروميه و بانك سرمايه با پيروزى مقابل حريفانشان موفق شده بودند به جمع چهار تيم نهايى راه پيدا كنند.

بر اين اساس و در مرحله دوم پلى آف تيم بانك سرمايه بايد به مصاف ثامن الحجج خراسان برود و پيكان و شهردارى اروميه ديدارى حساس را مقابل هم برگزار مى كنند.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار