وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده باران هوای شهرستان مهاباد را فرا گرفت.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته رییس اداره هواشناسی مهاباد ، ورود یک سامانه جدید از شرق مدیترانه به آذربایجان غربی که فعالیتش از اول این هفته در شهرستان های جنوب استان آغاز شده ، باخود وزش باد شدید و افت دما در مناطق مختلف جنوب استان را در پی داشته است.

با استقرار این سامانه از دیروز ، پدیده گرد و غبار ، منطقه را فرا گرفته که امروز بتدریج از میزان گردوغبار در آسمان مهاباد کاسته خواهد شد.

با ورود تدریجی جبهه هوای سرد از بعد ازظهرفردا سه شنبه،منطقه شمالغربکشور با بارندگی همراه خواهد شد که بارش با شدت کمتر، سه شنبه شب تا چهارشنبه در مناطق جنوبی آذربایجان غربی پیش بینی میشود.

به گزارش اداره هواشناسی مهاباد دمای هوای این شهر درشبانه روزگذشته بین حداقل7 و حداکثر 15 درجه بالای صفر در نوسان بود که نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته است.

به پیش بینی اداره هواشناسی مهاباد آسمان منطقه در 24 ساعت آینده : نیمه ابری گاهی تمام ابری که با وزش باد نسبتا شدید وبارش پراکنده برف و باران دربرخی مناطق همراه خواهد بود .

هم اکنون میاندواب با 17 درجه بالای صفر بالاترین دما را در بین شهرستانهای جنوب استان دارد و نقده با 3 درجه بالای صفر سردترین شهر جنوب استان است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها: پیش بینی ، هوای ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.