همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر، شهدای شمالغرب کشور و سرداران شهید سعید قهاری، مهدی باکری، سعید و حمید درستی در حسینه ثارالله اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر و شهدای شمالغرب کشور و شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گرامی داشته شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهیدان، قهاری، باکری و مرحمت بالازاده اظهار کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های کنونی مدیون خون شهدای والامقام است و ما باید قدردان خون این شهدا باشیم.

سردار جلیل بابازاده وی با اشاره به حضور فرمانده دوران دفاع مقدس، سردار حسن رستگارپناه در مراسم یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر در اردبیل تصریح کرد: این سردار شجاع و دلاورمرد نقش بسیار ارزنده‌ای در پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشت و ما قدردان این چنین سرداران سلحشوری در کشورمان هستیم.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام نه تنها در عملیات بدر و خیبر بلکه در تمامی دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند و هم‌اکنون در سایه خون این رزمندگان است که ملت ایران به اوج اقتدار در مجامع بین‌المللی رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: هم‌اکنون کشور ایران در عرصه‌های هسته‌ای، نانو، صنعت هوایی و زمینی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است و با مدیریت و تدابیر مقام معظم رهبری و نیز ولایتمداری و بصیرت ملت ایران روز به روز بر این اقتدار و عظمت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.