پرویز هادی:

طلای قهرمانی آسیا انگیزه ام برای حضور در المپیک چندین برابر کرد

دارنده مدال طلای سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت:پس از دوری چندین ماهه از میادین رسمی به دلیل آسیب دیدگی مسابقات آسیایی شروع خوبی برای بازگشتم بود.

پرویز هادی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند اظهار داشت:شاهد چهره های خوبی در رقابت های قهرمانی آسیا بودیم و در مجموع این تورنمنت به لحاظ فنی کیفیت لازم را داشت.
وی تصریح کرد:برای رسیدن به فینال کشتی گیرانی از مغولستان،پاکستان و کره جنوبی را شکست دادم و دیدار نهایی نیز شابانبای کشتی گیر کهنه کار قزاق را از پیش رو برداشتم و به لطف خدا با کسب مدال طلا هم جواب اعتماد کادر فنی را پاسخ دادم و هم شرمنده مردم نشدم.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درباره آسیب دیدگی که مقابل حریف کره جنوبی با آن مواجه شد گفت:ضربه بسیار محکمی به زیر ناحیه چشمم از سوی حریف کره ای زده شد که در یک لحظه همه چیز برای من سیاه شد اما خوشبختانه خیلی زود به کشتی برگشتم و با نتیجه 12 بر 6 این حریف را شکست دادم ولی باور کنید هنوز هم درد زیادی را دارم تحمل می کنم.
هادی در خاتمه خاطرنشان کرد:هم اکنون انگیزه بسیاری دارم که ابتدا در رقابت های انتخابی به دوبنده تیم ملی برسم و سپس با تمرینات با برنامه خود برای مدال المپیک آماده کنم.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آسیا ، هادی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار