دومین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان برگزار می‌شود

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم و فناوری و اقتصادی دانش بنیان از برگزاری دومین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان با هدف رفع چالش‌ها و مشکلات خبر داد.

پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در زمینه برگزاری دومین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری اظهار کرد: یکی از اهداف و فعالیت‌های اصلی معاونت علمی رشد و گسترش شرکت‌های دانش بنیان است تا از این طریق به اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته اولین نشست فعالان حوزه شرکت‌های دانش بنیان، با حضور رئیس جمهور برگزار شد و آن جا وعده داده شد که نشست‌های فصلی و استمراری با این فعالان برگزار شود.

کرمی عنوان کرد: این نشست توسط ستاد توسعه فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان  و همچنین امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی برگزار شده و موضوع اصلی آن در خصوص مسائل و موضوعات امور مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان است که با حضور مدیران ارشد معاونت علمی و سازمان امور مالیاتی و با حضور روسا و فعالان اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد: این جلسه بیشتر جنبه‌ی بررسی چالش‌ها و مسائل و در انتها پرسش و پاسخ را دارد و تلاش شده از طریق برگزاری این نشست‌ها مسائل و موانع پیشرفت کسب و کار دانش بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری شود و با هماهنگی دستگاه‌های مسئول در رفع این مشکلات تلاش شود و امیدواریم با حضور مناسب شرکت‌های دانش بنیان مسائل و موضوعات مالیاتی طرح، بررسی و رفع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار