جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ملی ستاد کل نیروهای مسلح از فعالیت بیش از ۴۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار حسن رستگار پناه افزود: در حال حاضر بیش از 400 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه ایران و نظام و انقلاب اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت و همدلی ملت ایران و مسلمانان جهان به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای 468 ساعت تصویر علیه انقلاب اسلامی پخش می‌کنندافزود: برای خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان باید ملت ایران هوشیاری، وحدت، ولایتمداری و بصیرت را مبنای کار خود قرار دهند.

جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ملی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز کشورمان در یک مسیر پیچیده و شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است و با حضور حماسی در انتخابات هفتم اسفندماه که دشمنان اسلام نگاه ویژه‌ای به این مبحث دارند می‌توانیم نقشه‌های شوم این مستکبران را خنثی کنیم.

سردار رستگارپناه با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز تذکرات اساسی در مورد مسئله نفوذ می‌دهند گفت: مسئله نفوذ یک امر بسیار خطیر و حساس بوده است و دشمنان با این امر درصدد نفوذ به جامعه هستند که باید در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: حضور همگانی و گسترده و فراگیر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که جزو تاکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است یک وظیفه همگانی است و ما باید به هر قیمتی در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت کرده و حضوری همه‌جانبه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.