تیم فوتبال الجزیره امارات برای برگزاری دیدار اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا با جت اختصاصی به ایران سفر می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از البیان امارات تیم الجزیره روز چهارشنبه در اولین دیدار به مصاف تیم تراکتور سازی تبریز می رود و این تیم روز سه شنبه وارد تبریز می شود.


احمد ورزوقی سرپرست تیم الجزیره امارات در مورد این بازی معتقد است: این بازی بسیار حائز اهمیت است چرا که در این گروه تیم های قدرتمندی از جمله تراکتور سازی تبریز، الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان حضور دارند و بازی های دشواری را در پیش داریم.

8 بازی متفاوت در شرایط آب و هوایی مختلف شرایط را برای تیم ها سخت خواهد کردو باید بازیکنان جوا ن تیم را آماده این بازی کنیم و در طول مسابقات به دلیل بازی های مکرر در لیگ امارات و بازی های لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت های پیایی موانع زیادی پیش روی تیم ما قرار دارد اما برای این بازی و بازی های دیگر هدف ما رسیدن به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیاست.

ما در خواست تعویق بازی با الظفره را ارائه دادیم و امیدواریم با آن موافقت بشود و در غیر این صورت باید پس از بازگشت به مصاف این تیم برویم و بازی های فشرده به تیم ما لطمه خواهد زد .

انتهای پیام/ 
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار