آغاز تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان دختر با هدایت مایدا

تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از امروز (دوشنبه ) با هدایت مایدا مربی اسلوونی الاصل آغاز شد و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون والیبال برای رشد و توسعه اصولی والیبال بانوان ایران تصمیم به استفاده از یک مربی خارجی در سطح سنین پایه برای تغییر بنیادی در تکنیک و مهارت های فنی بازیکنان گرفت.

این تصمیم از روز گذشته دوم اسفندماه با آغاز همکاری فدراسیون والیبال با مایدا مربی اسلوونی تبار آغاز شد و برای شروع کار 35 دختر والیبالیست از بهترین های کشف شده کمیته استعدادیابی به اردوی اولیه دعوت شدند.

در برنامه تمرینی سرمربی جدید پیاده روی یک ساعته قبل از شروع تمرینات در سالن دیده می شود که بازیکنان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز به مدت یک ساعت پیاده روی کردند.

در روز نخست تمرین بازیکنان در قالب یک گروه و از 11 تا 13 و عصر از ساعت 17 تا 19 تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد اما از فردا سه شنبه 35 بازیکن دعوت شده به دو گروه تقسیم می شوند و در ساعات مختلف تمرین خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنند که گروه اول از ساعت 10 و 15 دقیقه صبح به مدت یک ساعت و 16 و 30 دقیقه عصر تا 18 تمرین خواهند کرد.

همچنین تمرنیات گروه دوم از 12 تا 13 و 30 دقیقه در نوبت اول و از 18 تا 19 و 30 دقیقه در نوبت عصر پیگیری می شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر که متولدین یازدهم دیماه 78 تا دهم دیماه 80 هستند، به قرار زیر است:

محدثه محمدبیگی، محدثه شاهسوند، زهرا زهدی، هلیا محبی، اسما عباسی، بیتا رسولی، سیده کوثر زمانی، آیلار رهکوی، فاطمه حیدری، فائزه محمدزاده، مریم حبیبی، مبینا محمودی، زهرا بلوردی، زهرا ثابت، صبا سلیمانی، عاطفه کفاش، یگانه یوسفی اصل، اسرا ورمزیار، مهنا مهاجری، فروغ آقا بالازاده، بیتا علایی، نگین حاج اسفندیاری، هانیه سادات مهدی زاده، محدثه حسین زاده، زهرا فیض الله پور، سپیده مقصودی نژاد، نیوشا پازوکی، فاطمه سعدی، آیدا پروانه، نگین جمالی، غزاله الله یاری، شیوا افشاریان، آفرین باقری، زهرا گودرزی و بهار سلیمی زاده.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار