عاملان خريد و فروش نوزاد 7 ماهه در شهرستان بجنورد دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر گزارش رسیده مبنی بر خرید و فروش نوزاد و سوء استفاده از آن در امر جابه جایی مواد مخدر ، بلافاصله موضوع در دستور مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ قاسمعلی عبد یوسفخانی با اشاره به این که در بررسی مأموران مشخص شد پدر قانونی نوزاد خرید و فروش شده در زندان به سر می برد، افزود: پدر نوزاد با هماهنگی مراجع قضایی به پلیس آگاهی انتقال و در اظهاراتش عنوان کرد در دوران محکومیتش با خانمی به هویت مشخص ازدواج کرده که حاصل آن فرزند دختر بود.

وی گفت: با توجه به اظهارات پدر نوزاد ، مشخص شد همسر وی از تحویل نوزاد به بهزیستی امتناع  و  او را به مبلغ 250 میلیون ریال می فروشد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که با تلاش مأموران دو متهم اصلی که در این خصوص مشارکت داشتند، شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان در بازجویی ها به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: تلاش برای دستگیری مادر نوزاد که متواری بوده و اقدام به فروش فرزندش کرده ادامه دارد.

سرهنگ یوسفخانی افزود:نوزاد 7 ماهه دختر به شیرخوارگاه شهرستان شیروان تحویل داده شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.