مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به هزار و 682نفر در حوادث برف و کولاک و 282 نفر در حوادث جاده ای طی یک ماه گذشته خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی گنج کریمی افزود: انجام عملیات رها سازی 65 دستگاه خودروی سواری نیز به علت لغزندگی وگیر افتادن در برف ،از دیگر اقدامات امدادی نجاتگران در یک ماه گذشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد:عملیات امداد رسانی در برف و کولاک در محور های مواصلاتی کرمان ، بافت (گدار کفنوئیه ) ،کرمان ،سیرجان ( گدار خانه سرخ) وجیرفت ، ساردوئیه ،توسط نجاتگران پایگاه های جاده ای استان ، ارائه شده است.

گنج کریمی با اشاره به اینکه 91حادثه جاده ای در سطح استان رخ داده است ، تصریح کرد : نجاتگران پایگاه های امدادو نجات جاده ای پس از دریافت تماس ازسامانه 112، در کوتاه ترین زمان ممکن به مصدومین حوادث جاده ای،امداد رسانی کردند.

وی مجموع حادثه دیدگان حوادث جاده ای را 282 نفر اعلام کرد و یادآورشد: به 250نفر از مصدومین این حوادث امدادرسانی صورت گرفته و20 نفر از مصدومین بصورت سرپایی مداوا و 12 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

گنج کریمی حوادث کوهستانی طی یک ماه گذشته را 4 مورد عنوان کرد و گفت: نجاتگران به 9 نفراز حادثه دیدگان کوهستانی نیز خدمات امدادی ارائه کردند.

وی مجموع تیم های عملیاتی در این حوادث را، 195تیم و تعداد نیروهای عملیاتی 600 نفر در حوادث یک ماه گذشته اعلام کرد.

گنج کریمی میانگین زمان اطلاع رسانی ( از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت) را 2دقیقه و 36 ثانیه ، میانگین زمان حضور در صحنه حوادث جاده ای را 11 دقیقه و58ثانیه و میانگین زمان عملیات در حوادث جاده ای را یک ساعت و 36 دقیقه و 9 ثانیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کولاک ، امداد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار