تیم فوتبال النصر امارات در اولین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میهمان سپاهان اصفهان است.

  به‌ گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه البیان الریاضی امارات در گزارشی به نحوه میزبانی سپاهان از تیم النصر امارات پرداخت.

در این گزارش آمده: از لحظه ورود تیم فوتبال النصر امارات میزبانی ایران از تدابیر امنیتی و اسکورت از فرودگاه تا هتل انجام پذیرفت و سپاهان ایران در صدد هستند در این بازی توانایی های میزبانی خود در آسیا را به نمایش بگذارند و این در حالی است که عربستان و امارات خواهان بازی در کشور سوم بودند و شکایت خود را در این زمینه ارائه دادند و ایران نیز تلاش می کند در این باره مسئولان کنفدراسیون آسیا را مجاب کند که میزبانی در ایران امکان پذیر است.

این گزارش حاکی از آن است یک کمیته ویژه از مالزی میزبانی ایران را در این دیدار تحت نظر دارد و جزئیات را بررسی می کند.

داوران سریلانکایی این دیدار را قضاوت می کنند. 
 
تیم النصر امارات دیروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه فولاد شهر برگزار کرد و این ورزشگاه حدود 40کیلومتر با هتل محل اقامت فاصله دارد اما در فضایی مناسب این تمرین برگزار شد.

تیم فوتبال النصر امارات باید با پیروزی دراین دیدار ناکامی های گذشته در مقابل ایران را از پیش رو بردارد و این ماموریت را به اتمام برساند.

 جووانوویچ، سرمربی صربستانی تیم فوتبال النصر امارات نیز برای این دیدار پیش بینی بازی سختی را داشت و معتقد است: سپاهان ایران یک تیم خوب است که باید در مقابل این تیم آزمون بزرگی را تجربه کنیم چرا که علی رغم نتایج داخلی تیم سپاهان این تیم از شرایط ویژه ای در لیگ قهرمانان آسیا سود می برد و تجربه کافی در این بازی ها را دارد.

در این گزارش آمده ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز این دیدار را بسیار دشوار خوانده و معتقد است باید در این دیدار با پیروزی تیم را دوباره به شرایط خوب برگردانیم سرمربیان دو تیم نیز بر دشواری این گروه از لیگ قهرمانان آسیا تاکید داشتند.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار