معاون اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امسال که مقام معظم رهبری سال را سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) نام‌گذاری کرده، شرکت مردم در پای صندوق‌های رای مصداق بارز همدلی دولت و ملت خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران اززاهدان؛ محمدعلی حمیدیان در یازدهمین نشست تخصصی ستاد پیش‌گیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح فضای تبلیغاتی انتخابات در سطح استان افزود: خوشبختانه جرایم، تخلفات و تاثیرگذاری در حوزه تبلیغات رخ نداده و برابر ضوابط و قوانین مربوطه بیش از 20 بنر تبلیغاتی غیرمجاز نیز از سطح شهر جمع‌آوری شده است.
ویبا تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات مجلس گفت: امسال که مقام معظم رهبری، آن را سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) نام‌گذاری کرده است، قطعاً شرکت مردم در پای صندوق‌های رای مصداق بارز همدلی دولت و ملت خواهد بود.
وی شرکت مردم در انتخابات را یکی از سطوح و عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی عنوان کرد و افزود: شرکت در انتخابات عام‌ترین یا سهل‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع مشارکت سیاسی است و یکی از معیارهای مناسب برای کشف میزان مشارکت مردم ولو به شکل آماری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار