اجرای هدفمند برنامه های فرهنگی و ورزشی در زندان ها ، زمینه ساز بستر مناسب برای تحقق اهداف کاهش آسیب می باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیرکل زندان های استان برتوجه به اقدامات ستاد پیشگیری و کاهش آسیب در زندان ها تأکیدکرد.

علی ولی نیا افزود:کاهش آسیب در زندان ها نیازمند توجه به مقوله آموزش و گسترش آموزش های عمومی و تخصصی در حوزه کارکنان و مددجویان استو اجرای هدفمند برنامه های فرهنگی و ورزشی در زندان ها زمینه ساز بستر مناسب برای تحقق اهداف کاهش آسیب می باشد.

آقای ابراهیمی دبیر ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتار های پر خطر اداره کلنیز، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد ، گفت:یکی از برنامه هایی که از طریق دبیرخانه ستاد کاهش آسیب اداره کل زندان های استان آغازشده ، بررسی عملکرد و فعالیت های زندان های استان در طول سال جاری می باشد.

در ادامه این جلسه رئیس زندان جیرفت ، به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در زندان جیرفت پرداخت وگفت : زندان جیرفت به عنوان یکی از زندان های پرجمعیت در حوزه جنوب استان است.

حسین برشان افزود: در حوزه های مختلف از جملهکاهش هدفمند جمعیت کیفری و ایجاد تعامل نزدیک و سازنده با مراجع قضایی و همچنین در حوزه مسائل فرهنگی و دینی اقدامات مستمر و منطبق با دستورالعمل های سازمانی انجام داده است و موضوع کاهش آسیب در زندان جیرفت از حساسیت و اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، ورزشی ، زندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار