مجتبی حقی مقدم به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل مجتبی حقی مقدم با کسب 15 رای از 15 آرای اخذ شده به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل انتخاب شد.

دبیر فداسیون انجمن های ورزشی کشور در مراسم مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 15 انجمن ورزشی در کشور فعالیت می کنند که در این انجمن ها 31 رشته ورزشی وجود دارد.

عبدالحسین دلداده با اشاره به اینکه از اولویت های اساسی فدراسیون انجمن های ورزشی توسعه انجمن ها و رشته های ورزشی است بیان کرد: در این راستا کمیته های مختلف با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است.

وی افزود: با برگزاری جشنواره های استعدادیابی انجمن های ورزشی انتظار می رود شاهد توسعه رشته های ورزشی و تربیت ورزشکاران قهرمان در کشور باشیم.

دلداده افزود: هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل نیز ظرفیت بسیار عظیمی دارند که با برنامه ریزی مناسب می توان از این ظرفیت ها در راستای توسعه ورزش استان استفاده کرد.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از فعالیت انجمن های ورزشی در استان اردبیل خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ورزشکاران انجمن های ورزشی ساماندهی شده و آمار بیمه این ورزشکاران نیز نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، انتخاب ، هیات ، انجمن ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.