ملکی رئیس هیئت ژیمناستیک قم گفت: بانوان ژیمیناستیک کار قمی برای اولین بار موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ از مسابقات ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی کشور شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پنجمین دوره رقابت ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی باشگاه‌های کشور ویژه بانوان در تهران برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم‌های بر‌تر به کار خود پایان داد که در این میان، تیم بانوان قم توانست عملکرد خیره کننده‌ای را از خود نشان دهد.

ملکی رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم گفت: این رقابت‌ها در حالی که در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، خردسالان و نوجوانان برگزار شد که ژیمناستیک کاران بانو در ۵ وسیله یعنی طناب، حلقه، ربان، توپ و بدون وسیله با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: معصومه طایرمداح ژیمناستیک کار نوجوان قمی در وسیله طناب رده سنی نوجوانان توانست برسکوی سوم بایستاد و مدال برنز را از آن خود کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم تصریح کرد: فاطمه درامامی بانوی ژیمناستیک کار دو مدال جوان قمی در پنجمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی باشگاه‌های کشور، در وسیله توپ و بدون وسیله موفق به کسب دو عنوان نائب قهرمانی و صاحب دو مدال نقره شد.

در پایان خاطرنشان کرد: ژیمناستیک قم در چند سال اخیر به دنبال سرمایه گذاری روی رده‌های سنی نونهالان و خردسالان بوده است و نتیجه این سرمایه گذاری طی ۲ سال اخیر با موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور پسران و دختران آشکار شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار