رئیس اتاق اصناف شهرستان بهاباد از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره در بهاباد با هدف تنظیم بازار و ارائه اجناس مورد نیاز مردم با قیمت مناسب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،هادی وارسته در بهاباد از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بهاباد خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه عرضه کالا در60 غرفه برای مردم انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهاباد با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 9 روز برای بازدید مردم دایر است، افزود: در این نمایشگاه عرضه کنندگان کالا از استانهای دیگر کشور حضور دارند و تعدادی از غرفه‌ها نیز به تولیدات داخلی در شهرستان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: کالاها و مواد غذایی در این نمایشگاه با تخفیف به مصرف کنندگان ارائه و مواد خوراکی و غذایی مخصوص سال نو نیز در این نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود.

وی هدف از برپایی نمایشگاه را تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت و در راستای عرضه نمودن کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و گوشت و روغن نباتی که از نیازمندیهای ضروری این ایام است، برپا می‌گردد.

وارسته به تاریخ شروع نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان بهاباد از روز سوم اسفند ماه به مدت 9 روز در مجموعه ورزشی امام علی(ع) بهاباد دایر است و عموم شهروندان می‌توانند مایحتاج مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: یزد ، نمایشگاه ، کالا ، بهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار