مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۸۱ مدرسه در قالب ۶۶۸ کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اردبیل تجهیز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جلسه بررسی هماهنگی برای اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی در اردبیل اظهار داشت: 19 پایگاه پذیرش در قالب 81 مدرسه با 668 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان اردبیل تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان از 27 اسفندماه امسال در تمامی پایگاه‌های اسکان در سراسر استان آغاز شده و تا 13 فروردین‌ماه سال 95 ادامه خواهد داشت که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سپهری افزود: با مراکز درمانی، درمانگاه‌های فرهنگیان و مرکز آموزشی و رفاهی خانه معلم و اردوگاه مقدس اردبیلی برای آمادگی بیشتر و ارائه خدمات شایسته به مسافران فرهنگی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: از تعداد 668 کلاس، 35 کلاس در گروه ویژه، 446 کلاس در گروه الف و 187 کلاس نیز در گروه ب تجهیز شده در خدمت فرهنگیان عزیز سراسر کشور که استان اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند، خواهد بود.

وی گفت: 115 تخت در مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی اردبیل خانه معلم و 50 تخت در خانه معلم سرعین و نیز 7 مدرسه در اردبیل و سرعین به صورت رزرو اینترنتی بوده و پذیرش در آنها از طریق سایت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.