دو ورزشگاه اختصاصی استقلال و پرسپولیس با مساعدت شهرداری دو منطقه 18 و 19 و همکاری مدیران سرخابی‌ها بازسازی می‌شود.

خانه جدید استقلال و پرسپولیس بازسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز جلسه‌ای میان مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسئولان شهرداری از جمله علیرضا دبیر عضور شورای شهر نثاری شهردار منطقه 19، نوروزی شهردار منطقه 18 و رضایی رئیس سازمان تربیت بدنی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه علیرضا دبیر عضو شورای شهر صحبت‌های لازم را با افشارزاده و طاهری مدیران سرخابی‌ها و شهردار دو منطقه 18 و 19 انجام داد و وی دستورات ویژه‌ای را نسبت به ترمیم دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهیدکاظمی به شهردارهای دو منطقه 18 و 19 اعلام کرد.

با توجه به صحبت‌هایی که افشارزاده با علیرضا دبیر و در جلسه امروز در خصوص کبود امکانات این دو ورزشگاه انجام داد قرار شد ورزشگاه امام رضا (ع) نیز از چمن طبیعی برخوردار شود و به همین منظور دستورات لازم برای ترمیم این ورزشگاع نیز صورت گرفت و در نهایت قرار شد هفته آینده شهردار منطقه 18 از طریق آگهی مناقصه این کار را انجام دهد.

همچنین در مورد چمن ورزشگاه کاظمی نیز قرار است اقدامات لازم به عمل آید. بنابراین با توجه به صحبت‌های صورت گرفته قرار شد شهردار دو منطقه 18 و 19 نسبت به ترمیم ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی اقدام کنند و این کار در حداقل زمان رخ خواهد داد تا سرخابی‌ها بتوانند به نحوه احسن از این دو ورزشگاه استفاده کنند.

شهردار دو منطقه 18و 19 از فردا نسبت به بازسازی دو ورزشگاه امام رضا و شهیدکاظمی اقدام خواهند کرد و سرخابی‌ها نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برای بازدید از این دو ورزشگاه و طی شدن مراحل بازسازی بازدیدی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

بهرام افشار‌زاده درباره جلسه امروز با علیرضا دبیر عضو شورای شهر اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از مسئولان شهرداری و شهردار دو منطقه 18 و 19 و همچنین علیرضا دبیر که هماهنگی‌های لازم برای تشکیل این جلسه بسیار خوب و بازسازی خانه‌های استقلال و پرسپولیس را انجام داد تشکر کنم و باید بگویم علیرضا دبیر دستورات لازم برای بازسازی هر چه زودتر دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهیدکاظمی را صادر کرد و قرار شد در حداقل زمان این 2 ورزشگاه پس از بازسازی جهت استفاده در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار