نشست تخصصی رسانه و خبر امروز با حضور دکتر عابدینی قائم مقام خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در صداوسیمای مرکزکرمان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قائم مقام خبرگزاری صداوسیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حساسیت برگزاری انتخابات در این روزها گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه مردم است و آنها باید از حق قانونی خود با حضور در انتخابات دفاع کنند.

حسن عابدینی افزود: خبرگزاری صداوسیما قصد رقابت با هیچ خبرگزاری ندارد چون خبرگزاری صداو سیما تصویر پایه هست وبقیه خبرگزاریها تنها در بعد مکتوب فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی باید مرتبا پایش شود،خاطرنشان کرد: روزانه بیش از یک میلیارد پیام در فضای مجازی ردبدل می شود.

عابدینی افزود: مرکز کرمان با توجه به وسعت استانی باید پوشش خبری وسیع تری داشته باشد و از خبرنگاران آزاد در این زمینه بیشتر استفاده کند.

وی سپس درخصوص انتخابات نیز گفت: ایران تنهاکشوری در منطقه خاورمیانه است که به این شکل آزادانه انتخابات را برگزار می کند که در آن رقابت بین دو جناح انجام می شود ونتیجه انتخابات هیچ گاه قابل پیش بینی نیست.

وی با تاکید بروجود دولت های پادشاهی در همسایه های ایران اظهار کرد: کشور عربستان 80سال است توسط یک خانواده اداره می شود ویا دولت قطر که پسرپادشاه علیه پدرخود کودتای سفید راه انداخت که در هیچ یک  از این کشورها قدرت انتخاب دست مردم نیست.

وی بردقت نظر اهالی رسانه در ایام انتخابات ومراقبت برسیاست رسانه ای بی طرف صدا وسیما تاکید کرد.

عابدینی خطاب به اهالی رسانه کرمان گفت: با توجه به حجم کاری که در ایام انتخابات برعهده رسانه است باید مراقب بود که سیاست وسلیقه خود را دربرنامه های انتخاباتی وارد نکنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار