رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال آینده 77 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی مناطق محروم اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی با تاکید بر اینکه سال آینده 26هزار و 500ميلياردریال بودجه در حوزه های جاری و عمرانی پيش‌بيني شده است ، گفت : 24درصد از بودجه سال آتي شهرداري به هزينه‌هاي جاري و 76 درصد نيز به بخش عمراني اختصاص دارد.
وی با اشاره به فرایند تدوین بودجه سال 95 شهرداری افزود : این کار از طریق شهروندان انجام و به شهرداری های مناطق ارائه می شود، سپس شهرداران مناطق بر اساس اقتضائات محلی و میزان بودجه پیشنهاداتی را مطرح که در کارگاههای تخصصی مناطق بررسی و پس از آن در معاونت ها مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: و پس از بررسی وتعیین طرح های اولویت دار در کارگاه های نهادی این طرح ها به شورای شهر ارائه می شود .
امینی افزود : پس از تفکیک وبررسی موضوعات در شورای شهر با برگزاری 59 جلسه با حضور 1200 نفر 1400موضوع مورد تصویب قرار می گیرد .
وی گفت : ابلاغ لایحه بودجه سال در 3 روز به شهرداری انجام می شود تا شهرداری از ابتدای سال آینده فعالیت خود را طبق برنامه آغاز نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به اعتبارات عمرانی شهر در سال آینده اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه مدیران شهری مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان است که در سال آینده 28 میلیارد و 700میلیون ریال به این امر اختصاص داده شده است.
امینی افزود: برای بازسازی، ساماندهی و احداث پیاده روها برای تشویق شهروندان به پیاده روی 118 میلیارد و 590میلیون ریال اعتبار در نظرگرفته شده است.
وی ادامه داد : به دنبال ادامه نهضت آسفالت معابر در سال آینده برای روکش و ترمیم آسفالت معابر 700 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از برنامه های سال آینده رسیدگی به طرح های عمرانی از جمله پارکینگ های شهری ،زیبا سازی شهر ،احداث سرویس های عمومی برای شهروندان ، طرح قطار شهری ، مباحث زیست محیطی و حمل ونقل شهری که برای هر کدام از آنها بودجه جداگانه در نظر گرفته شده است .

امینی در ادامه برنامه های سال آینده افزود: ارتقا کیفیت اتوبوسها و کاهش عمر ناوگان نیز در دستور کار قرار دارد و قرار است که سال آینده 450 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی افزوده می شود.




انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار