مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری: حضور در انتخابات یک الزام است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیرضا مرادحاجتی گفت: چهار سال برای نمایندگان مجلس زمان کمی نیست و اگر در سال تنها یک هفته برای ورزش استان وقت گذاشته شود، می‌توان راه بهتری را برای پیشرفت ورزش خوزستان پیدا کرد.

وی گفت: حضور در انتخابات را یک الزام می‌بینم؛ چرا که باید افرادی را که می‌توانند در مجلس به عنوان نمایندگان اصلح شهر و استان‌مان، آینده خود و فرزندان‌مان را رقم بزنند، انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری افزود: باید به طور حتم در انتخابات شرکت کنیم و افرادی را به مجلس بفرستیم که تخصص و تعهد داشته باشند و البته تعهد بدون تخصص و تخصص بدون تعهد، کار را پیش نمی‌برد و وجود هر دو الزامی است.

علیرضا مرادحاجتی گفت: ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم چرا که دنیا چشم به انتخابات ایران و سرزمین پهناور و اقوام مختلف ایران دارد و ما باید بتوانیم ثابت کنیم مردمی هستیم که همیشه در انتخابات و سرنوشت مملکت‌مان حضور داریم.

وی گفت: امیدوارم تمام جامعه ورزش خوزستان نیز روز هفتم اسفندماه پای صندوق‌های رای بیایند و یک بار دیگر نشان دهند که در آینده مملکت خودشان نقش بسزایی دارند.









انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، ورزش ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.