رئیس پلیس آگاهی استان فارس در خصوص ترفند جدید یك نوع كلاهبرداری و سرقت با روش كمك به فقرا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یك فقره سرقت در یكی از محله های جنوبی شهرستان شیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی اظهار كرد: پس از حضور در محل یك بانوی شهروند به ماموران مراجعه و اظهار كرد؛ یك دستگاه خودرو پژو پارس به وی مراجعه و راننده خودرو اعلام می كند فرد پولداری است و می خواهد به فقرا كمك كند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: راننده این خودرو یك بسته پول و لباس را به این شهروند می دهد و از او درخواست می كند آن را به فقرا بدهد.

سرهنگ حیدری گفت: این کلاهبردار پول را در یك عدد پلاستیك گذاشته و با جلب اعتماد این شهروند از او می خواهد دو حلقه انگشتر و زنجیر طلایش را به وی بدهد و پس از دیدن طلا ها، آنها را درون پلاستیك پول و لباس انداخته و به این  شهروند تحویل می دهد و محل را ترك می كند.

وی افزود: این بانوی شهروند پس از ترك راننده خودرو از محل متوجه می شود پلاستیك لباس سوراخ است و آن فرد پول و طلاها را با خود برده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شهروندان درخواست كرد: مراقب حركات مشكوك از سوی افراد ناشناس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.