فرآیند اجرایی انتخابات در حوزه های انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با سلامت کافی اجرا می شود.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگارن جوان از اصفهان، سرپرست فرمانداری کاشان در دهمین جلسه ستاد راهبردی انتخابات اصفهان اظهار داشت:حضور آگاهانه و گسترده مردم زمینه‌ساز امنیت و آرامش و بسترساز توسعه همه جانبه کشور است که با مشارکت حداکثری نقش موثری در تقویت همبستگی ، همدلی و اقتدار ملی و بین المللی ایجاد می کند.

حمیدرضا مومنیان گفت : بيش از ۵۰۰۰نفر عوامل اجرايي، بازرسي و نظارتي در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري همكاري می کنند که آموزش های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات کسب نموده اند.

وی افزود: 297 شعبه أخذ رأی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است که از این تعداد 242 شعبه اخذ رأی در شهرستان کاشان بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک - و 68 حوزه در شهرستان آران و بیدگل براي انتخابات هفتم اسفند ۹۴ پيش بيني شده است.

سرپرست فرمانداری کاشان تصریح کرد: کاندیداها سرمایه های نظام هستند و با توجه به این که از مسیرهای قانونی وارد رقابت های انتخاباتی شده اند از نظر هیئت اجرایی دارای حقوق می باشندکه رعایت آن مصداق توجه به حق الناس است. 



انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار