مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام و معاون فنی و اجرایی این مسابقات گفت: مسابقات با حضور تیم های دانشگاه های ایلام، بوعلی و صنعتی همدان، کردستان، لرستان، رازی کرمانشاه و صنعتی کرمانشاه و دانشگاه ملایر به میزبانی ایلام برگزار شد.

دانشگاه ایلام قهرمان مسابقات تکواندو پسرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مژگان صالحی پور اعلام کرد: در این مسابقات تیم دانشگاه ایلام با کسب 2 مدال طلا، سه نقره و سه برنز و مجموع 40 امتیاز مقام قهرمانی را بدست آورد.

وی افزود: دانشگاه کردستان نیز با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز و مجموع 29 امتیاز دوم و دانشگاه ملایر نیز با دو مدال طلا و یک نقره و مجموع 25 امتیاز مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات با حضور 29 ورزشکار پسر در سالن شهدای دانشگاه ایلام برگزار شد.

پیش از این مسابقات فوتسال دختران منطقه 8 دانشگاه های کشور نیز هفته گذشته با شرکت چهار تیم دانشگاه های ایلام، بوعلی همدان، نهاوند و لرستان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد و در نهایت دانشگاه ایلام مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تیم دانشگاه ایلام و دانشگاه بوعلی همدان به عنوان تیم های اول و دوم به سیزدهمین المپیاد کشوری فوتسال دانشگاه ها که مردادماه سال آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، راه پیدا کردند.

گفتنی است شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.