سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخاب آزادانه و رای دادن بدون اجبار و با اراده و اختیار عمومی مردم و رکن اساسی مردم‌سالاری در ایران است.

انتخاب آزادانه و بدون اجبار رکن اساسی مردم سالاری در ایران است
به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان ؛سازمان بسیج مداحان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران حاکمیت مردم است که مهمترین نماد آن برگزاری انتخابات آزاد است، بر اساس آن مردم از انتخابات شوراهای شهر و روستا تا انتخاب رهبر کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم دخالت دارند. 
این بیانیه می‌افزاید: حضور کاندیداهای احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقل و ... همچنین انتخاب آزادانه و رای دادن بدون اجبار و با اراده و اختیار عمومی مردم و رکن اساسی مردم سالاری در ایران است. 

در این بیانیه آمده است: فلسفه نظارت بر انتخابات، پیشگیری از رقابت ناسالم میان داوطلبان، جلوگیری از تخلفات و خطاهای برگزارکنندگان انتخابات و صیانت از آرای مردم است؛ ساختار برگزاری انتخابات در ایران به شکلی است که در این زمینه عملا امکان هر نوع تخلف سازمان یافته‎ای را ناممکن می‌سازد. 

در این بیانیه آمده است: جامعه مداحان سیستان و بلوچستان ضمن حمایت از مردم‌سالاری و احترام به آرای مردم از همه دلسوزان به نظام و انقلاب درخواست می‌کند تا با حضور پرشور خود در انتخابات 7 اسفندماه سال جاری بار دیگر با آرمان‎های انقلاب و نظام عهد و پیمان بسته و در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار