مدير ستاد اقامه نماز گفت: در آستانه سال نو مساجد و نمازخانه‌هاي بين راهي براي استقبال از زائران و گردشگران نوروزي تجهيز مي‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمّد خامه‌يار مدير ستاد اقامه نماز استان قم در جلسه هماهنگي دستگاه‌ها براي نماز مسافران نوروزي گفت: با همكاري تعدادي از دستگاه‌هاي استان نمازخانه‌ها و مساجد ساماندهي و تجهيز میشوند و اين دستگاه‌ها براي اماكن بين راهي نظارت دارند.
وي با اشاره به آمادگي و هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه ها افزود: اين نهادها و دستگاه‌ها با مشاركت يكديگر تلاش مي‌كنند تا مردم در مسافرت‌هاي نوروزي خود به شهر مقدس قم در وقت نماز با اسودگي خاطر در مساجد و نمازخانه‌هاي بين‌ راهي برون شهري و درون شهري به اقامه نماز بپردازند و در نماز جماعت شركت كنند. 
خامه‌يار گفت: بايد نمازخانه‌هاي بوستان‌ها و پارك‌ها به صورت شبانه‌روزي و در اين پارك‌ها و بوستان‌ها نماز جماعت برگزار شود. نمازخانه‌ها، سكوهاي نماز و سرويس‌هاي بهداشتي با فلش‌هايي به منظور راهنمايي مسافران و زائران براي اقامه نماز در نظر گرفته شود. 
وي گفت: جمعيت هلال احمر استان نيز در خصوص باز بودن شبانه‌روزي پايگاه‌هاي درمان خود در خارج از شهر اعلام آمادگي كرده است تا زائران و مسافران بتوانند از خدمات درماني و رفاهي آن استفاده كنند. 
در اين جلسه هماهنگي، دستگاه‌هايي از جمله ستاد اقامه نماز، هلال احمر، شهرداري، استانداري و ... حضور داشتند كه بر همدلي و همانگي بين دستگاه‌ها و نظارت بر اماكن درون و برون شهري تأكيد شده است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار