نزدیک به 2 هفته از استعفای حمید استیلی و کادر فنی‌اش از هدایت ملوان می‌گذرد اما این تیم همچنان بدون سرمربی مانده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملوان بندر انزلی همچنان بدون سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد و مشخص نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد.

در هفته پیش بود که حمید استیلی و دستیارانش به دلیل مشکلات مالی و مشکلاتی همچون مسائل فنی و حمایت نکردن سکوها از آن‌ها  پس از انجام 20 بازی به کارشان در انزلی پایان دادند.

پس از این استعفا پیش بینی می‌شد که خیلی زود جایگزین استیلی در ملوان پیدا شود اما این اتفاق نیافتاده و این تیم هنوز دچار سردرگمی است.

فیروز کریمی، پور غلامی، احمدزاده گزینه های هدایت ملوان در ابتدا بودند.

نام فیروز کریمی خیلی زود از این لیست خط خورد تا تنها نام دو مربی بومی در لیست باقی می‌ماند.

دلیل انتخاب این دو به عنوان گزینه‌های ملوان به گفته مدیر عامل باشگاه و سایر مسئولان تیم به این دلیل بود که اولا ملوان احتیاج به یک مربی بومی دارد تا بتواند در فضای انزلی و زیر رفتار سکوها دوام آورد و دوم این که ملوان پولی ندارد که به مربی جدیدی بدهد پس به همین دلیل نام مربیان کار کشته و حرفه‌ای که هم اکنون بدون تیم هستند اصلا در این لیست مطرح نشد.

اما پس از آن که مشخص شد سایپا به پورغلامی اجازه جدایی نمی‌دهد و احمدزاده هم نمی‌تواند از هدایت شهرداری اردبیل کنار بکشد سرانجام تصمیم بر آن شد تا نام گزینه‌های دیگری مطرح شود. بر اساس شنیده‌ها از منابع غیر رسمی یکی از این گزینه‌ها حسین فرکی و دیگری مایلی کهن است.

اما نکته‌ای  که وجود دارد آن است که مربیانی مانند فرکی و ابراهیم زاده به دلیل برخی مسائل از جمله مسائل مالی احتمال کمی دارد که در جمع ملوانان حاضر شود. اما امکان حضور مایلی  کهن تنها به دلیل بومی بودن بیشتر از سایرین است.

به هر صورت ملوان این روزها به  مانند روزهای گذشته در لیگ پانزدهم حال و هوای خوبی ندارد.
هم اکنون تمرین قوهای سپید زیر نظر قدیر بحری برگزار می‌شود و حتی برخی معتقدند که با توجه به  شرایط موجود قدیر بحری به کار خود ادامه می‌دهد و شخصی جایگزین استیلی نخواهد شد. اما اگر کسی هم بخواهد به ملوان بیاید باید به چند نکته بسیار  مهم توجه کند. اول آن که ملوان پولی ندارد و حتی استیلی هم هنگام خروج مانند امیر قلعه نویی پولی نگرفت و دستمزد خود را بخشید.

دوم آن که شرایط سکوهای هواداری در انزلی بسیار خاص است و مربیانی که نتیجه نگیرند با عکس العمل هواداران رو به رو می‌شوند و مانند درگیری کادر فنی حمید استیلی در روزهای آخر با هواداران در زمین تمرین.

سومین و آخرین نکته آن است که در حال حاضر به گفته سرمربی موقت ملوانان تمرینات این تیم به صورت رفاقتی و با هماهنگی بازیکنان بزرگ این تیم مانند مازیار زارع، پژمان نوری و سید جلال رافخایی برگزار می‌شود و سپس می‌توان نتیجه گرفت نظر بازیکنان بزرگ ملوان در نتیجه‌گیری این تیم زیاد است و اگر مشخص جدیدی به این تیم بیاید نباید تغییرات کلی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار